LET OP: het aanvragen van herhaalmedicatie via deze website komt per 15 juli 2024 te vervallen, ook kunt u geen gebruik meer maken van de herhaalreceptlijn (keuze-4). Lukt het u niet om op onderstaande wijze de medicatie te herhalen of heeft u nog vragen, dan kunt u contact opnemen met de assistente.
Het aanvragen van herhaalrecepten kan op de volgende manier:
1. Via MijnGezondheid.net of de MedGemak app.
Let op: U kunt uw medicatie na twee werkdagen afhalen bij de apotheek. Als de praktijk gesloten is kunt u wel medicatie herhalen; dit ligt dan twee werkdagen na onze terugkomst voor u klaar!
2. Via de herhaalservice van de apotheek. Als u hiervan gebruik wilt maken dan kunt u contact opnemen met de apotheek. Kijk voor uitgebreide informatie op onze website onder het kopje ‘Nieuws’.
Als het u niet lukt via bovenstaande opties vragen wij u opnieuw naar de praktijk te bellen (keuze-2). De assistente zal u dan te woord staan.