Heeft u een klacht over huisartsenpraktijk Leeuwerik?
Binnen onze huisartsenpraktijk vinden wij professionaliteit, kwalitatief goede zorg en een goede arts-patiëntrelatie erg belangrijk. Daarbij is vertrouwen en tevredenheid over de geleverde zorg of behandeling van groot belang. Het kan echter voorkomen, dat u over bepaalde zaken minder tevreden bent. In die gevallen kunt u gebruik maken van onze klachtenregeling.
De klachtenregeling:
De klachtenregeling biedt u de mogelijkheid om gevoelens van onvrede over de geleverde zorg kenbaar te maken. De medewerkers van onze huisartsenpraktijk nemen uw klacht serieus en spannen zich in om de klacht adequaat af te handelen. Hierbij kunnen klachtenmeldingen een bijdrage leveren aan het verbeteren van de geleverde zorg.
Voor welke klachten kunt u een formulier invullen?
U kunt een klacht indienen over onze praktijk en de mensen die daar werkzaam zijn. Een klacht kan bijvoorbeeld betrekking hebben op onze bereikbaarheid, op een medische behandeling, maar ook op de manier waarop u bejegend bent.
Hoe kunt u uw klacht uiten?
Voor het uiten van een klacht in onze huisartsenpraktijk kunt u het klachtenformulier verkrijgen aan de balie van onze praktijk of u kunt het formulier downloaden via deze site. Zodra u dit formulier heeft ingevuld en ingeleverd wordt de klacht in behandeling genomen. U krijgt hiervan zo spoedig mogelijk een ontvangstbevestiging.
Uw huisarts of een andere medewerker kan u bellen als uw klacht nog niet helemaal duidelijk is. Daarna geven we telefonisch of door middel van een afspraak een reactie op uw klacht. Wij streven ernaar om uw klacht uiterlijk binnen een maand in behandeling te nemen en af te ronden.